Tréningy pre spoločnosti
Mnohí ľudia nevedia, aký je rozdiel medzi školením a tréningom. Zjednodušene sa dá povedať, že na školení nadobudnete nové znalosti, to znamená nové vedomosti. Lektor prednáša to, čo sa máte naučiť. Používa rôzne audiovizuálne pomôcky, ktoré vám pomôžu lepšie si zapamätať nové vedomosti. Školenia trvajú podľa prednášanej témy. Pokiaľ sa jedná o školenie zamerané na bezpečnosť pri práci alebo prvú pomoc, zvyčajne na ňom strávite niekoľko hodín. Rovnako aj na preškolení vodičov referentských vozidiel. Pokiaľ sa jedná o získavanie odborných znalostí, trvanie rastie z hodín na dni, možno až týždne. V obchodných spoločnostiach sa pripravujú marketingové kampane, ktoré musia obchodní zástupcovia aplikovať pri svojej práci. Takéto školenia trvajú zvyčajne jeden až dva dni.
Na tréningu nadobúdate nielen nové znalosti, ale aj zručnosti. Dobrý tréner pripraví tréning vždy tak, aby ste mali čas aj vyskúšať si to, čo ste sa naučili. Pripraví pre vás na tréning rôzne prípadové štúdie, ktoré riešite. Súčasťou tréningu býva aj videotrénig. Je zaujímavé pozrieť si na konci dvoch až troch tréningových dní svoj videozáznam z prvej hodiny tréningu a porovnať ho s videozáznamom, ktorý natočil lektor na konci tréningu. Pohľad na seba, svoju gestikuláciu a mimiku, počúvanie svojho hlasu a uvedomenie si, aké slová používame, je niekedy až šokujúci. A veľmi poučný. Prínosom je aj spätná väzba, ktorú vám poskytne nielen lektor, ale aj ostatní účastníci tréningu. Videozáznam natočený na konci tréningu vás presvedčí, že peniaze, ktoré ste zaplatili za takýto tréning, boli dobre investované.
Aký je teda hlavný prínos tréningu? Nové znalosti nielen ovládate, ale ich aj viete použiť vo svojej práci.
Manažérska komunikácia
Od Vás závisí, aký máte úspešný tím. Ciele tréningu Cez sebapoznanie a poznanie iných naučiť sa nastaviť medziľudské...
Komunikácia – zákopová vojna alebo údolie mieru?
Až 85% úspechu v každej oblasti závisí od Vašej komunikácie. Ciele tréningu Osvojiť si komunikačné zručnosti tak,...
Som obchodník… Predávam?
Dobrý obchod uzavriete vtedy, keď sú spokojné obe strany. Ciele tréningu Naučiť sa viesť obchodné jednanie tak,...
Asistentka – jeden z najdôležitejších ľudí vo firme
Ste jednou z najdôležitejších osôb vo firme. Ciele tréningu Osvojenie si efektívnej komunikácie. Naučiť sa zvládať stresové...
Konflikt? Nič vážne, viem ho ľahko vyriešiť
Konflikty je lepšie riešiť a nie sa im vyhýbať. Ciele tréningu Naučiť sa riešiť konflikty bez následkov....
Nakupujem a vyjednávam
Cieľom je nakúpiť najlepšie, nie najlacnejšie. Ciele tréningu Efektívne dospieť k obchodnej dohode vďaka porozumeniu samému sebe...
Už žiadna prokrastinácia. Som pánom času
Správne návyky sú základom úspešného života. Ciele tréningu Naučiť sa hospodáriť s časom tak, aby ste boli...
Kto som? A kto si ty?
Iba keď poznám seba, môžem spoznať iných. Ciele tréningu Spoznať sám seba. Odhadnutie a poznanie iných. Naučiť...
Telefonická komunikácia so zákazníkom
Telefón je skvelý pomocník, keď ho viete používať. Ciele tréningu Naučiť sa profesionálne komunikovať v telefonickom styku...
Leadership – Vedenie ľudí
Stroje sa riadia, ľudia sa vedú. Ciele tréningu Naučiť sa riadiť seba a svoj čas, naučiť sa riadiť...
Koučujúci manažér
Investícia do koučovania Vám prinesie zaručené výsledky. Ciele tréningu Naučiť sa používať koučovací prístup v práci manažéra, aby...
Zaujímajú Vás aj otvorené tréningy a ich termíny?